About Author

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Diy κατασκευή καλαθάκι από παλιό jean


Diy κατασκευή καλαθάκι από jean

Όλοι σίγουρα έχουμε στην ντουλάπα μας κάποιο παλιό τζιν που πλέον έχει φθαρεί ή απλά δεν μας κάνει πλέον (το πιο πιθανό!). Όοοοοοοχι!!!! Δεν το πετάμε!!! Το κάνουμε όμορφα καλαθάκια είτε για τα καλυντικά μας για να το βάλουμε στο μπάνιο ή στην κρεβατοκάμαρα, είτε για τα κλειδιά στο τραπεζάκι δίπλα από την πόρτα, είτε για να βάλουμε μέσα διάφορα μικροπραγματάκια.  
Ο κανόνας μας : Τίποτα δεν πάει χαμένο!!!


Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Θα χρειαστούμε το κάτω μέρος από το μπατζάκι του jean.


Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Κόβουμε το ένα μπατζάκι ανάλογα με το πόσο ψηλό θέλουμε να είναι το καλαθάκι μας.
Εγώ επειδή ήταν φθαρμένο κάτω κάτω το μπατζάκι το έκοψα.


Επίσης μην το κάνετε πολύ ψηλό γιατί δεν θα μπορεί να σταθεί!




Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Γυρίζουμε δύο φορές και ράβουμε από τη μέσα μεριά. Μόνο από την μια πλευρά!


Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Την άλλη πλευρά απλά την ράβουμε. Εγώ χρησιμοποιώ κοπτοράπτη. Εσείς 
απλά ράψτε το και ό,τι περισεύει κόψτε το με το ψαλίδι.


Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Το διπλώνουμε τώρα έτσι ωστε να βλέπουμε μπροστά την πλαινή ραφή.
Δημιουργούνται έτσι 2 μύτες στο κάτω μέρος.

Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Εδώ θα τις δείτε καλύτερα!
  
Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Κάνουμε οριζόντια σε κάθε μυτούλα μια ραφή.

Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Και κόβουμε είτε στον κοπτοράπτη είτε με το ψαλίδι ό,τι περισσεύει.

Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Θα πρέπει λοιπόν να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα!

Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Το γυρνάμε από την καλή του πλευρά.

Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Γυρίζουμε προς τα έξω το πάνω μέρος και έτοιμο το καλαθάκι μας!!!

Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Το διακοσμούμε με ότι μας αρέσει και είμαστε έτοιμοι να το γεμίσουμε!!!
Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω πώς μπορείτε να φτιάξετε αυτά τα όμορφα
λουλούδια!!!

Diy κατασκευή καλαθάκι από jean
Εγώ στην αρχή έβαλα διάφορα πραγματάκια από το εργαστήριό μου αλλά
τελικά κατέληξε στο μπάνιο μου όπου έβαλα μέσα τα μανό μου στο ένα και
στο άλλο τα καλυντικά μου!!!

Καλές δημιουργίες λοιπόν!!!











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου